10 years with you

Who we are ?

ABOUT US

“PASHA Life Insurance” OJSC, with 40,250 million AZN authorized capital, is a part of “PASHA Holding” Group of Companies, carries out its activity on the basis of the official registration at the Ministry of Taxes of the Republic of Azerbaijan dated 24.11.2010 and the license for provision of services for life insurance dated 14.02.2011 issued by the Ministry of Finance of the Republic of Azerbaijan
"PASHA Life Insurance" is a member of PASHA Holding Group of Companies, has been registered by the Ministry of Taxes of the Republic of Azerbaijan on 24.11.2010 under the license of the Ministry of Finance of the Republic of Azerbaijan dated 14.02.2011

At the time of its establishment, the authorized capital of PASHA Life Insurance was AZN 7,000,000 (seven million). As a result of the first three years of its activity, the authorized capital of the Company increased by 5.75 times and now 40,250,000 (forty million two hundred fifty thousand).  

Being a dynamically developing universal life insurance company, "PASHA Life Insurance" offers its clients all types of life insurance classes provided by the insurance legislation of the Republic of Azerbaijan.

"PASHA Life Insurance" is a member of the Compulsory Insurance Bureau

Some important indicators

147
Payments (mln. AZN)
53
Market Share %
163
Assets (mln. AZN)
150
Employees

THE THING THAT MAKES US DIFFERENT

WHY choose us

The market leader

Sustainable financial position

A wide range of insurance products

Favorable product conditions

Quality Customer Service

Timely insurance payments

Our Awards

PAŞA Həyat

Customer Relationship Excellence Azerbaijan

PAŞA Həyat

“Milli irs”

PAŞA Həyat

FIAR 2016

Career

Join Us

Open Positions
  • Layihələrin idarəolunması şöbəsi - Layihələrin idarəolunması şöbəsinin mütəxəssisi

      Struktur bölmə: Strategiya və investisiya departamenti,Layihələrin idarəolunması şöbəsi
      Vəzifə: Layihələrin idarəolunması şöbəsinin mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00

      Son müraciət tarixi: 07.02.2020

      Vəzifə Öhdəlikləri:

      1.Qüvvədə olan təlimat və qaydalara əsasən Departament tərəfindən şöbəyə dair sənədlərin operativ və keyfiyyətli hazırlanması, onların icrasını və şöbə daxilində kargüzarlığın aparılmasını təşkil etmək;
      2. Daxili və xarici istifadəçilərə təqdim etmək üçün şöbənin fəaliyyətinə aid hesabatların hazırlanması;   
      3. Cəmiyyətin filialları, nümayəndəlikləri və agentləri ilə planlaşdırma və layihələrin idarə olunması sahəsinə aid işləri təşkil etmək və həyata keçirmək;
      4. Şirkət üzrə aparılan əməliyyatların vahid İT platforması üzərində proqram təminatının yaradılması layihələrində iştirak etmək;
      5. Layihə üzrə bütün zəruri sənədləşdirmə işlərinin, onların aidiyyatı sturukturlar ilə əlaqələndirilməsini, o cümlədən, layihə üzrə dəyişikliklərin icrasını təmin etmək;
      6. Layihə üzrə aparılan işlərin müəyyən olunmuş norma və standartlara, layihə planına və büdcəsinə uyğun olmasını təmin etmək;
      7. Layihələrin idarə olunması üzrə işçi qrupun formalaşmasında və işlərin icrasında iştirak etmək;
      8. Layihələr üzrə tender və müsabiqələrin təşkilində və keçirilməsində iştirak etmək;
      09. Layihə üzrə məlumatların toplanmasını, təhlilini aparılması və layihə büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etmək
      10. Şirkət üzrə layihələrin planlarının və büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etmək;
      11. Şirkət üzrə layihələrin konsepsiyasının hazırlanmasında iştirak etmək.
      12. Şirkətin illik Əməliyyat Planının tərtibatı (layihə və fəaliyyətlərin toplanması, komplektləşdirilməsi,    büdcənin    yığılması, prioritetləşdirmə prosesində iştirak, qrafiklərin razılaşdırılması və s.) prosesini həyata keçirmək;
      13. Əməliyyat Planının aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək və monitorinq nəticələri üzrə İdarə Heyətinə hesabatlılığı təmin etmək;
      14. Əməliyyat Planı prosesinə dəyişikliklər, əlavələr, forma və yanaşmaların təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərini vermək və razılaşdırılmış yenilikləri tətbiq etmək.

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Layihələrin idarəolunması sahəsi üzrə ən azı 1 iş təcrübəsi
      Təhsili/ixtisası: İstənilən sahə üzrə bakalavr dərəcəsi
      Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis (əla) və Rus dili (orta)
      Üstünlüklər: Agile Layihələrin idarəolunması sahəsində hər hansı sertifikatın olması 
      Kompüter bilikləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, geniş perspektiv, təsirgöstərmə, planlaşdırma:

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Korporativ katiblik şöbəsi - Korporativ katiblik şöbəsinin mütəxəssis-hüquqşünası

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti,Korporativ katiblik şöbəsi
      Vəzifə: Korporativ katiblik şöbəsinin mütəxəssis-hüquqşünası
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 01.02.2021


      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının (komitə, komissiya) iclaslarının müvafiq prosedur və qaydalara uyğun təşkil edilməsi, iclas məlumatlarının, sənədlərinin və hesabatlarının qəbul, konsolidasiya və hazır edilməsində iştirak etmək;
      2. İclaslar üçün tələb olunan məlumatların Şirkətin funksional bölmələrindən əldə edilməsi, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatların ümumiləşdirilməsi, sistemləşdirilməsi və təhlil edilməsində iştirak etmək.
      3. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının qərarlarının reyestrininin aparılmasında, qərar və tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarətdə iştirak etmək
      4. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının iclaslarına təqdim olunmuş məsələlərin lazımi tələblərə və limitlərə cavab verməsinə nəzarətdə iştirak etmək
      5. Nəzarət orqanları tərəfindən gələn müraciət və sorğuların koordinasiyasında iştirak etmək.
      6. Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.


      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 1 il təcrübə tələb olunur
      Təhsili/ixtisası: Hüquq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, Rus dili: orta, İngilis dili: əla
      Üstünlüklər: Korporativ katiblik və korporativ idarəetmə sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir.
      Kompüter bilikləri: MS Office:orta
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, qətiyyətlilik, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, məlumat əldəetmə.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Korporativ katiblik şöbəsi - Korporativ katiblik şöbəsinin baş mütəxəssis-hüquqşünası

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti,Korporativ katiblik şöbəsi
      Vəzifə: Korporativ katiblik şöbəsinin baş mütəxəssis-hüquqşünası
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 01.02.2021


      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının (komitə, komissiya) iclaslarının müvafiq prosedur və qaydalara uyğun təşkil edilməsini, iclas məlumatlarının, sənədlərinin və hesabatlarının qəbul, konsolidasiya və hazır edilməsini təmin etmək;
      2. İclaslar üçün tələb olunan məlumatları Şirkətin funksional bölmələrindən əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək.
      3. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının qərarlarının reyestrini aparmaq, qərar və tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək və icra vəziyyəti barədə məruzə etmək;
      4. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının iclaslarına təqdim olunmuş məsələlərin lazımi tələblərə və limitlərə cavab verməsinə nəzarət etmək və müvafiq tələblərə cavab verməyən sənədləri geri qaytarılması barədə qərar vermək
      5. Şirkətin korporativ idarəetmə standartlarına uyğun fəaliyyətinin təmin etmək və korporativ idarəetmə strategiyasının icra edilməsində iştirak etmək
      6. Nəzarət orqanları tərəfindən gələn müraciət və sorğuları koordinasiya etmək və vaxtı-vaxtında cavablandırılmasını təmin etmək
      7. Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.


      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 2 il təcrübə tələb olunur
      Təhsili/ixtisası: Hüquq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, Rus dili: əla, İngilis dili: əla
      Üstünlüklər: Maliyyə və ya dövlət qurumlarında katiblik şöbəsində təcrübə
      Kompüter bilikləri: MS Office:orta
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, qətiyyətlilik, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, məlumat əldəetmə.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Məlumat bazası və dəstək şöbəsi - Məlumat bazası və dəstək şöbəsinin baş mütəxəssisi

      Struktur bölmə: İnformasiya texnologiyaları departamenti,Məlumat bazası və dəstək şöbəsi
      Vəzifə: Məlumat bazası və dəstək şöbəsinin baş mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2021

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Daxil olmuş tapşırığın analizi və uyğun həll yolunun tapılmasında iştirak etmək.
      2. Hesabatların tərtib edilməsi üçün məlumat bazasının arxitekturasını yenilənməsi,əlavə tələblərin DWH da hazırlanması (Table, view , job, triggervə s.)
      3. Məlumatların müxtəlif sistemlərdən Hesabatlıq sisteminə transfer olunması üçün ETL prosedurlarının yaradılması və dəstəklənməsi
      4. Məlumatların periodik yüklənməsi üçün JOB, Trigger, prosedur və funksiyaların yaradılması və işinə nəzarət etmək. Gündəlik raportları rəhbərə təqdim etmək
      5. Yeni hesabatların yaratmaq və mövcud hesabatlarda dəyişikliklər tətbiq etmək
      6. SQL və T-SQL skriptlərin, funksiyaların yazılması, test edilməsi
      7. MS SSRS və Power BI Serverin tətbiqi və iş prosesinin qurulması və nəzarət edilməsi
      8. Proqram tələblərinə uyğun olaraq test planlarının və senarilərin hazırlanması / nəzərdən keçirilməsi;
      9. Verilənlər bazası təsirləri, səhvlər və ya istifadəyə dair test nəticələrinin təhlili.
      10. Biznes tələbinə uyğun olaraq yeni həllərin verilməsi, mövcud DWH strukturun dayanıqlığının təmin edilməsi

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: İnformasiya texnologiyaları sahəsi ( MS SQL) üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
      Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi.
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, Rus dili: orta, İngilis dili: orta;
      Üstünlüklər: Avtomatlaşdırılmış test monitorinq sistemlərindən istifadə təcrübəsinin olması , Oracle ,Pyton, R, və s proqramlaşma dilləri üzrə texniki biliklər, İnformasiya texnologiyaları, riyaziyyat, kibernetika ixtisasları üzrə bakalavr dərəcəsi.
      Kompüter bilikləri:MSSQL(T-SQL PSQL): əla;
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, geniş perspektiv, dəyişikliklərə uyğunlaşma. Agile komanda ilə işləmə bacarıqlarının olması

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsinin mütəxəssisi

      Struktur bölmə: Anderraytinq və qiymətləndirmə departamenti,Qiymətləndirmə və portfel analizi
      Vəzifə: Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 10 fevral 2021

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Müvafiq sığorta məhsulları üzrə Cəmiyyətin tariflərinin müəyyən edilməsi, sığorta və təkrarsığorta üzrə baza tariflərinin formalaşdırılması və iqtisadi əsaslandırılmasının metodologiyasının işlənib hazırlanması;
      2. Zərərlilik əmsalının hesablanmasının həyata keçirilməsi və idarə edilməsi sahəsində təkliflər hazırlanması;
      3. Şöbədaxili riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və aradan qaldırmaq;
      4. Sığortaçının könüllü sığorta sinifləri üzrə sığorta qaydalarındakı şərtlərin iqtisadi əsaslandırılmasının metodologiyasının işlənib hazırlanması;
      5. Həyatın yığım sığortası müqavilələri üzrə sığortaolunanlara verilən borcların son həddinin müəyyən olunması sahəsində təkliflərin verilməsi;
      6. Müxtəlif sığorta məhsulları üzrə qiymətlərin və hesablamaların elektron sistemə inteqrasiya olunması və təkmilləşdirilməsi prosesində iştirak etmək;
      7. Partnyor banklara və digər təşkilatlara qiymət təklifini təqdim etmək;
      8. Təkrarsığorta üzrə şəxsi tutumun müəyyən edilməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
      9. Müxtəlif sığorta məhsulları üzrə kalkulyatorların yaradılması və yenilənməsi;
      10. Müvafiq sığorta məhsulları üzrə xitam prosesinin işlənib hazırlanması və sistemə inteqrasiyasının təmin olunması

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi:İstənilən sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi
      Təhsili/ixtisası: Riyaziyyat, Tətbiqi riyaziyyat (Kompüter Elmləri), İnformatika, İqtisadiyyat və ya Statistika ixtisasları üzrə balakavr dərəcəsi.
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, İngilis dili: orta;
      Üstünlüklər: Aktuar lisenziyasının olması, beynəlxalq və ya yerli aktuar imtahanlarından uğurla keçməsi, MS Office Excel-VBA və SQL proqramlaşdırma bilikləri Magistr dərəcəsi,Rus dili: orta.
      Kompüter bilikləri: MS Office Word – əla, MS Office Excel - əla, MS Office Power Point - Orta
      Fərdi keyfiyyət tələbləri:Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, geniş perspektiv, problem həlletmə

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.